piątek, 18 września 2009

Witam

Hej.  Mam na imię Karolina. Mój nick na stardoll to Morsia. Na tym blogu będę umieszczac metamorfozy medollek ze stardolla, bez podawania hasła.  Proszę, abyście się zgłaszali w komentarzach pod kolejnym postem. Mam nadzieję, że bedziecie sie zgłaszac, bo bardzo lubię wykonywac metamorfozy.  Uwaga! Proszę, abyście w komentarzach pisali, czy chcecie metamorfozy tylko medoll, lub tylko ubioru medoll, albo tego i tego. I proszę, abyście, jeżeli się zgłosicie do metamorfozy, posiadali chocby kilka dodatków do medoll, i jakieś ubrania ;) Bo zdarzały się osoby, które zgłaszały się do mnie do metamorfozy, a w kuferku mialy tylko 2 rzeczy xd a z tylu rzeczy cięzko zrobic metamorfozę. Byc może, gdy blog się rozpowszechni, dodam nowe działy, np. Ciekawe Medoll, Ciekawe Apartamenty itp.

Mam nadzieję, że nie obrazicie się, jeżeli od czasu do czasu napiszę coś o sobie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz